Geopend tot 17.00

musea - Mauritshuis Kon Kabinet van Schilderijen - kaartoverzicht

Mauritshuis Kon Kabinet van Schilderijen

Het beste van de Hollandse schilderkunst uit de Gouden Eeuw. En een prachtig 17de-eeuws stadspaleis aan de Haagse Hofvijver. Deze combinatie maakt het Mauritshuis tot een uniek museum.

De museumwinkel biedt een ruim assortiment cadeauartikelen, boeken, reproducties en relatiegeschenken. U bent ook van harte welkom in de museumwinkel zonder toegangsbewijs voor het Mauritshuis.

Het gezellige museumcafé De Braziliaan serveert vanaf openingstijd de heerlijkste espresso en cappuccino, verse broodjes, taart en nog veel meer.
Groepslunch- en ontbijt zijn mogelijk na reservering.

Bent u voor uw bedrijf of organisatie op zoek naar een bijzondere locatie voor een diner, receptie of ontvangst? Het Mauritshuis biedt een prachtige locatie voor uw gezelschap.

Of u met 10 of met 150 personen komt, de ambiance van het Mauritshuis maakt uw avond onvergetelijk. De intieme sfeer van dit 17de-eeuwse stadspaleis in combinatie met de bijzondere collectie staan garant voor een unieke ervaring.

• Reserveren verplicht

Sluit om 17.00
maandagGesloten
dinsdag10.00 - 17.00
woensdag10.00 - 17.00
donderdag10.00 - 17.00
vrijdag10.00 - 17.00
zaterdag10.00 - 17.00
zondag11.00 - 17.00

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De museum-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Stadhouderslaan 41