Bezoekerscentrum Land van de Heerlijkheden

Gesloten (do 11.00 - 17.00)

Toon openingstijden

musea - Bezoekerscentrum Land van de Heerlijkheden - kaartoverzicht

Bezoekerscentrum Land van de Heerlijkheden

Bezoekerscentrum Land van de Heerlijkheden (gemeente Wijchen), gelegen nabij Nijmegen in het Land van Maas en Waal, is jaarrond geopend. In het bezoekerscentrum kunt u terecht voor wandel- en fietsroutes, informatie over bezienswaardigheden, (cadeau)artikelen, een kopje koffie of thee. De entree is gratis. Volwassenen kunnen regelmatig genieten van concerten, thema tochten en markten. Speciaal voor kinderen worden evenementen georganiseerd. In de omgeving kunt u wandelen en fietsen.

Het bezoekerscentrum is een zeer geschikte locatie voor uw familie- of bedrijfsuitje. U kunt zelf uw arrangement of evenement samenstellen. Daarnaast is het mogelijk om te vergaderen in het bezoekerscentrum.

Bezoekerscentrum Land van de Heerlijkheden is een locatie van Geldersch Landschap en Geldersche Kasteelen. Donateurs van deze stichting hebben gratis toegang tot de zeven opengestelde kastelen en krijgen doorgaans korting op evenementen.

Bezoekerscentrum Wijchen; bezoekerscentrum Nijmegen; wandelen Wijchen; wandelen Nijmegen; wandelen Leur; fietsen omgeving Nijmegen; fietsen omgeving Wijchen; fietsen omgeving Leur; familie-uitje Nijmegen; familie-uitje Wijchen; familie-uitje Leur; bedrijfsuitje Nijmegen; bedrijfsuitje Wijchen; bedrijfsuitje Leur; vergaderen Nijmegen; vergaderen Wijchen; vergaderen Hernen; vergaderlocatie Nijmegen; vergaderlocatie Wijchen; vergaderlocatie Hernen ; bedrijfsfeest Hernen; bedrijfsfeest Wijchen; bedrijfsfeest Nijmegen

• Gratis offerte
  • Webwinkel 24/7

Gesloten
Opent vandaag om 11.00
maandagGesloten
dinsdag11.00 - 17.00
woensdag11.00 - 17.00
donderdag11.00 - 17.00
vrijdag11.00 - 17.00
zaterdag11.00 - 17.00
zondag11.00 - 17.00

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De museum-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Van Balverenlaan 1/B